Saturday, 17 August 2013

Date besday menjadi kenangan...

     Tarikh hari lahirku 15 ogos th??...rhsia...kehkehkeh...(yg rpt tauuuu....)
dah 3 hari berlalu...mungkin inilah tarikh yg akan mnjdi kenangan di hari2 mndtg...
Tima kasih my hubby...pagi2 sblm pegi keje...dapt ciuman pipi kiri dan kanan...Alhmdulilah...dia ingat walau xdak apa2 hadiah....ckuplah...aku kenai dia dh 21 th...mmng tak penah dpt apa2...msa brcinta...adalah bg bunga kot....baru2 perkahwinan merengek gak laaaa....jwpwnnya senang je....
"abg dh bg smua dah!!"
Tak kisah dah...kadang2 kluar makan bw anak2....pada aku dh perkara biasa...

Paling best kt alam maya ni...ada bberapa kerat kwn lelaki berlumba2...nak wish...nak wish lak berebut nak yg mula2...snggup x tido tunggu pukul 12...aku ckp....tak pe... tak kisah laaaa....berkelahi pun ada...slalu my princes...yg 1st dlu...anak yg perihatin....pempuan slalu perihatin...kan??
Tahun ni yg 1st..kak mie....my lovely sis....sblum pukul 12 lg...rasa dhargai...tima kasih k.mie...syg k.mie!!
Tapi d antara fren yg ku kenai..ada sorg kwn ni sudah kenai berth2...tp sygnya kali ni aku tunggu dari sblum pukul 12 mlm...smpai 12 mlm pulak....dia terus hilang....nak kata lupa...aku dh hint dh...sgt mendukacitakan...aku tak penah minta apa2....just beberapa pth tnda dia hargai aku sbgai 'kwn'...
Ermm...tak mengapalah....kwn fb adalah kwn 'bermusim'.....botoilah kata hubby!!

persahabatan yg ikhlas adalah saling ingt mnegingati...saling brtnya khbar...
jarak  bukanlah alasan.... pemisahnya...