Saturday 17 August 2013

Untuk membuat satu blog...bg yang kurang arif bab2 intenet...its me!!...memerlukan banyak kesabaran...rasa nak menangis...tp nakkkk buaaaattt gak...tak kira!!...
Apatah lagi blog lama...mati2 dan kalau mati hidup smula pun...memang aku lupa....ayoyoyoyo....tnda2 ketumpuan akal fkir ku dh menghampiri ke pnghujung...itu adalah hakikat...lebih2 banyak sgt tlg org buat akaun fb...rasanya 7 akaun lebih apaaaaa.....hukhukhuk...

mencari diri sndiri...di sini aku bermula....hdup lebih tenang...aman...relax...masuk fb....berkecimpung...hadapi bnyk org...hati lak lembut d luar keraihhh....memang terbeban ngn masalah org...dan masalah sndiri cari...di sini lebih aman...
Biarlah d sini aje...menulis utk kepuasan sendiri...dan berada d dunia tersendiri...
yang makin jauh tu....pergilah jauh2....aku tak perlu berharap lagi utk spatah inspirasi!!

Insyallah....aku tetap aku yang dlu...kuat smangat....
Alhamdullilah....aku baik-baik aje...


No comments:

Post a Comment